Love Is In The Air





Kommentarer
Postat av: BellaSofia123 (på thesims3.com)

Hej Hej!

Jag undrar om du kunde visa hur man får hundvalpar/kattungar/föl, jag har kollat på lektionerna hur man gör men jag fattar fortfarande inte! Kan du isf berätta på samma sätt som du visade hur man fick en enhörning?



/Tacksam för svar!

2012-01-18 @ 18:43:50
Postat av: ❤ SimSim

Hej Simsare!



Jag har startat en ny blogg som är dedikerad till allt vackert i the Sims 3.

Jag jobbar på att samla de bästa, nyaste och säkraste och framförallt GRATIS nedladdningarna till er trogna Simmare där ute.



Kika in och se om ni gillar innehållet i bloggen, eller skriv en kommentar och tipsa om förbättringar, om du har hittat riktigt fina grejer eller kanske skapar egna simsprylar!



Jag tänkte att detta skulle vara intressant för er, även om jag bara har fått upp bloggen i veckan, så har jag redan några riktigt fina saker uppe!



Jag är en flitig bloggare och jag har spelat The Sims i över 10 år, så jag är duktig på att hitta det allra bästa till spelet...



Hoppas vi ses!

♥ SimSim



2012-01-20 @ 20:11:27
URL: http://simsim.blogg.se/

Kommentera HÄR1:

Sim-Namn:
Kommer du tillbaka?
E-mail? Bara för mig!
Egen Sida?:

Dags För Dig Att Komentera:

Trackback
RSS 2.0