Dagens Specialare

Något jag verkligen kan rekomendera om du vill spara lite SimsPoints på sims3.com är:


VAR?: Du hittar sidan HÄR
VAD?: Du tjänar allt från 40 SimsPoints till flera hundra SimsPoints på kläder möbler allt som finns på SimsStore
HUR?: Var 24 timma sänker Sims 3  priset på en vara eller ett helt set på SimsStore
NÄR?: Varje dag kommer ett nytt erbjudande
VARFÖR?: Antagligen ville Sims 3 få fler användare att kunna köpa saker med sänkta priser
BETYG:  +Du spara lätt SimsPoints   -Det är väldigt långt att vänta mellan erbjuderna


LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: ?

Hur tjänar man SimPoints då? :o

2012-01-11 @ 16:02:06
Postat av: En simsare

Hur laddar man ner sånna fina ögon som du har till Sue Mummie? Jag hade det på The sims 2.



Kram en simsare

2012-01-12 @ 06:54:19
Postat av: En simsare

Hur designar man kläder?

Hur tjänar man simpoints?



Kram en simsare

2012-01-12 @ 07:46:05
Postat av: ida

jag undrar hur man kan ta bor sig från the sims 3.se kontot för jag hittar inget sätt SNÄLLA HJÄLP MIG

2012-02-24 @ 19:20:13

Kommentera HÄR1:

Sim-Namn:
Kommer du tillbaka?
E-mail? Bara för mig!
Egen Sida?:

Dags För Dig Att Komentera:

Trackback
RSS 2.0